Saturday, April 17, 2010

HARI MALANG ;(

SEDIH..TAKOT..GERAM..TENSION..RINDU... ;(
argghhh, sume ada lah semalam, 16/04/10.. bodo gyle.. banyak sangat yang blaku.. serabod otak aku pikir!!
firstly, fone MASIDAYU, ngn fone FATINATIKA. mereka suruh aku pegang fone, dorang ade hoki, den aku pegang lah fone tuh.. pastuh aku nii sengal ubi kayu sangat, peikod ckgu pegi muzium.. AAAHHH!!! tengok pameran bodo-bodo uh, KERANDA !! tak tentu arah kod, fone faten kat ak, fone ayu kat qyma.. adoiii.. dorang da call-call ak, balik, cikgu bentikan kat ruma die, ahh, sengal, balik nek bas!! pas pulak tak bawak!! ah, malangnye..  second, ak rindu gyle kat siKEDING uhh!!! ak misscall lah dia, pastuh bole plak gado-gado pasal RUSDY!! ahhh, ak ngn RUSDY kawan jea ah, TAK LEBIH!!! tambah lagi masalah, pasal fone tak settle lagi.. ;(( malam, umi suruh turun.. turun lahh.. PENING KEPALA pulakk... adoiiyaii, dengan muka tak larat den risau pasal fone tuuhh, duk kat court futsal tuuhh.. umi tanye "huda nape?? demam kea??" dan aku membalas "taklah umi, pening pale jea" den lepak2 ngn acap mok, udy, abg ngah, toseii.. adehh, bincang pasal explorace.. sekali sume ada hal.. activities CANCELL !!! ahh, sakit ati.. acap mok tanye
.. "asal huda monyok niii??" dengan simple dan smemeh aku jawab "NOTHING" ;|| lepas tulis pasal  activities mase cuti.. nak balik.. kepala da berad gila-gila.. salam umi.. n umi cakap.. "badan huda PANAS.. DEMAM nii.. balik makan ubat.." dengan malasnye.. "oke, ty huda makan.. " balik ruma mengharap kan tak kene mara.. AMIN!! tak kene pun, masuk bilik terus tido.. dapat mesej rudy+chot.. TENGAH MAMAI AK BALAS MEREPEK!!!!! sedih..sedihh... RINDU ASYRAF lah!!! SAYANG DIA SORANG!! FAHAM???

No comments:

Post a Comment